Un cantec despre dezbracat … de masti, de suflet, de angoase

Asaf Avidan scrie si compune pentru suferinzi sau cel putin asa imi pare mie, si cum gusturile muzicale reprezinta ceva pur subiectiv, fiecare e liber sa interpreteze cum doreste.

Nu aiurea am ales titlul pentru aceasta postare – imi pare ca omul vorbeste in acest cantec despre dezbracaciuni de tot felul: de “purificarea” prin care ar trebui sa trecem toti la un moment dat, de aruncatul mastilor ce ne tin la distanta de cei din jur sau care dau impresia ca nu exista vreo distanta, de toate pieile alea moarte pe care ar fi frumos sa le inlaturam de pe noi, dar si de curajul de a purta cu asumare imperfectiunile, hibele, temerile si grijile inerente pe care le avem cu totii. Si da, cred ca tot ce am trimis in propriul recycle bin, proiectiile abandonate, sentimentele pe care le-am pus bine in sertarase inca ne dau tarcoale din cand in cand si exercita o atractie periculoasa asupra noastra.

I am dressed to kill
In my old skin
In my old skin
Save me from the same
Primordial sin
That’s deep within

Author: Sam Mountjoy

Bun gasit la locul meu de joaca! Eu sun Sam si, dupa lupte seculare care au durat ceva ani, am decis sa nu mai aman, sa nu ma mai mint ca "ma apuc de azi", sa fac ceva cu toate cele de-mi trec prin cap, minte si suflet. Adica sa le prind din zborul lor, sa le asamblez cumva prin cuvinte, uneori poate si stari, si sa le dau drumul pe hartie/ tastatura. Acest blog reprezinta panza mea, defularea mea, instrumentul meu de relaxare si debitat idei, ganduri, experiente si orice o mai iesi :). Imi place sa ma caut pe dinauntru, o fac in diverse feluri si utilizand varii metode; blogul este doar una dintre ele. Asadar, o sa scriu despre ce imi atrage mie atentia, de la muzica, filme, carti la episoade mai mult sau mai putin personale ... dar sa nu ne pripim. O sa avem timp sa ne elucidam vizavi de intentia & obiectivul acestui playground. Da, voi scrie si in romgleza; imi vor scapa cuvinte, chiar texte intregi in limba engleza (ok, textele nu vor fi o scapare, ci un demers deliberat :D ). Cum ziceam, la mine in curte ma joc dupa pofta inimii. Bine ati venit!

Leave a comment